on teman :)

Wednesday, June 24, 2009

m 0 l 0 t L E L A K I

Kalau perempuan lawa pendiam
Lelaki akan kata : woow, ciri-ciri isteri idaman...
kalau perempuan tak lawa pendiam
Lelaki akan cakap : eh tak reti komunikasi betul...

Kalau perempuan lawa berbuat jahat
Lelaki akan kata : musti ada krisis dalaman nih...kesian
Kalau perem
puan tak lawa berbuat jahat
Lelaki akan cakap : dah la tak lawa, perangai pulak huduh...

Kalau perempuan lawa menolong Lelaki yg diganggu
Lelaki akan kata : heroin sejati...!
kalau perempuan tak lawa menolong Lelaki yang diganggu
Lelaki akan cakap : taktik nak ngorat le tu...

Kalau perempuan lawa dapat Lelaki hensem
Lelaki akan kata: ok gak la....
Kalau perempuan tak lawa dapat Lelaki hensem
Lelaki akan cakap : kesian..mesti kena bomoh lelaki tuh!

Kalau perempuan lawa ditinggal kekasih
Lelaki akan kata : buta kayu betul mamat tu....
Kalau perempuan tak lawa ditinggal kekasih
Lelaki akan cakap :...patut pun kena reject...

Kalau perempuan lawa
penyayang binatang
Lelaki akan kata : perasaannya halus...penuh kasih sayang
Kalau perempuan tak lawa penyayang binatang
Lelaki akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...
(sgt ta tahan nk glak ouh part ni. bole tahan gk molot org laki ni)

Kalau perempuan lawa bawa BMW
Lelaki akan kata : ntah dato' mana bela nih....
Kalau perempuan tak lawa bawa BMW
Lelaki akan cakap: musti anak org kaya nih.....

Kalau perempuan lawa tak mau bergambar
Lelaki akan kata : pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
Kalau perempuan tak lawa tak mau bergambar
Lelaki akan cakap : sed
ar pun diri...

Kalau perempuan lawa menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan kata : caring sungguh....
Kalau perempuan tak lawa menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan cakap : nak tunjuk caring le tu....

Kalau perempuan lawa bersedih hati
Lelaki akan kata: dont worry..i will make u happy forever
Kalau perempuan tak lawa bersedih hati
Lelaki akan cakap : sikit2 nak nangis!! mengada2...

Kalau perempuan lawa masak
Lelaki akan kata : dah la lawa, pandai masak pulak tu...
Kalau perempuan tak lawa masak
Lelaki akan cakap: nt
ah sedap ke tak????

Kalau perempuan lawa main2 miss call
Lelaki akan kata : takpe...
Kalau perempuan tak lawa main2 miss call
Lelaki akan cakap: ko ni takde keja lain ke... sibuk ni tau..

Kalau perempuan lawa hantar2 email
Lelaki akan kata : sukenya....
Kalau perempuan tak lawa hantar2 email
Lelaki akan cakap: balik2 email dia..


ahaha. ni ceng ciplak jek. mmg klaka. tp realiti oke.



** kuceng : risaunye pic ceng tersebar.wahaha.




12 comments:

pu3_kila said...

alahai lelaki....
die x tau pompuan ckp pe lg....ha..
hak tui!geram3...
hahaha

kucengserabai said...

ahaha..mara nmpak.lek ar kila.kite kn lawa.wahaha.

Mohd Nurhakimi B Md Yaman said...

hmm kalau pempuan bla bla bla.. msti bla bla bla..
poya r ko haha :P

k u c e n g said...

adeyh kimi.poyo ke aku?
kimi bla bla bla!

nazunazu said...

itula pentingnya kita husnuzan. agaga

k u c e n g said...

erm.bdk laki kena husnuzan oke!

inn_marshall said...

Btl2... gadoh lagi,, cam besh jek=P

.una ulala. said...

suke post ko neh
haha
lawak
memang ade betoinye
huhu
^_^

k u c e n g said...

>inn : kaki gado ea
>una : haha.lelaki~~

Mohd Nurhakimi B Md Yaman said...

dlm erti kate lain..
kedua2 belah pihak msti memainkan peranan yg penting..
di dlm membina keluarga yg sejahtera lagi harmoni..

opss..cm poya jer ak hik5

inn_marshall said...

eh,, da ade kesimpulan ke??? ahakzz...=P

k u c e n g said...

>kimi...menda neh keluarga yg bahagia.nk kawen sgt ke.HAHA!
>>inn...kesimpulannya..leraikan ah simpul 2.