on teman :)

Thursday, August 25, 2011

ada org rindu?

haha. like seriously?!!! ade org bace blog ni? hihi. comel betul la kawan ceng sorg ni. hai mek ti... *lambai-lambai, senyum tunjuk gigi*

last post 16 januari. gileeee lameee.. skrg dh 25 ogos dah pun. ade nak dekat 7 bulan tuuu. hikhik.. rindu pulak kenangan blogging ni.. masa ada readers yg komen.. masa tu cam best sebab dapat cerita dekat org then org respon kat kita macam kite sembang betul-betul je kununnye.. haihh.. miss those dayssss..

rasa macam ayat orang tua pulak pegi imbas zaman muda.

4 comments:

FaraSyeera said...

aku baru je bukak blog ko smlm. hahaha. tu tgk ko lame tak hapdet.

.::annemishi::. said...

aku baca ja slalu.
hang tak hapdet camna nak baca?

nsdahlia said...

aku pon silent reader tau!! silent lah sgt... :P hebat, 7 bulan x hapdet. kalo aku, mst aku tekad nak delete.

k u c e n g said...

apsal aku ada silent readers yg comel macam korang?hik :DD