on teman :)

Sunday, June 6, 2010

penyejuk mata .

Abe Syara *single
Adib *single*
Aran *single*
Asyraf *married*
Azhar *single*
Hizbur *married*
Miril *single*
Nuri *single*
Syakir *single*
Taufek *engaged*


gedik gila kottt nak bagitau nama dengan relationship status je. ehhh... penting tuuuu... inilah 10 calon imam muda. smart kannnn? aik. cari imam pun nak buat program realiti ke? nak jadi ketua untuk solat je pun. if itulahh yang ada dalam pemikiran korang, korang silap. jadi... siapakah imam?
"imam ialah orang yang menjadi ikutan. beliau bukan sekadar untuk mengerjakan solat tetapi beliau juga menjadi ikutan seluruh masyarakat. " - pengacara Imam Muda, Haji Dzul Karnain Hamzah .
siapalah ceng kan nak buat laki camni jadi suami kan. *ceyyyy.* jauh sangatlahh kriteria. tapi.. SALAHKAH AKU MENGAGUMI MEREKA? SALAHKAH? SALAHKAH? SALAHKAH?

tidak bukan *tiba-tiba jawab sendiri*

8 comments:

nedd said...

TAK!!!!!! TAK SALAH.

sama2 kita usaha. =)

Syahera said...

fitrah manusia la tu syg...pmpn ke laki ke selalunya nk pasangannya org yg baik2...soleh solehah...mudah2an anak2 nanti juga soleh solehah...ceng kna tingkatkan usaha..bykkan doa..ok? sama2 la kita

k u c e n g said...

nedd : uihhhh.. ceng setujuuuuu.

syahera : isk isk. ceng banyak kurangnyaaaa ;'(

pu3_kila said...

alah ili oi...yg kurg tu lah akn dilengkpkan...hek333

k u c e n g said...

yg kurang tu lah si dia perlu tolong lengkapkan. ecece :)

Hilmi said...

xabehlg???..haha.mane gamba ak?missing?wa...hahahah
nnti ltak gmba ak.patu tlis widowed ye.hik2:P

kumbang hitam said...

ceng... my kakak ipar!!!...
abang aku dh cukup bagos untuk anda..=D

.::annemishi::. said...

hahaa.. kalau aku kt mysia pon..
x leh tgok..
umah takda astro..
wuu....
:(