on teman :)

Tuesday, November 2, 2010

bertudung

'eh, tak panas ke hah bertudung?'
'tak up-to-date la kalau pakai tudung'

kenapa perempuan bertudung?
fine, cuba tengok emas permata berlian semua. ada orang biar dia berselerak macam tu je? tak kan? semua pun simpan bertutup kan kan kan.. samalah jugak. aurat kita ni berharga dan biarlah orang yang berhak je dapat lihat ;)
*ceh,macam perasan bagus sangat plak aku ni*

fesyen bertudung dengan tuala memang sangat hot sekarang.
=.=!!
rindu nieces :'(

3 comments:

4teen said...

i like~

nedd said...

comelnyaaaaa!

Osman said...

suka quote ni

"aurat kita ni berharga dan biarlah orang yang berhak je dapat lihat ;)"