on teman :)

Wednesday, May 23, 2012

prank di tengahmalam

semalam, pukul satu pagi. aku mengantuk sangat tapi aku tak dapat nak tido. tiba-tiba aku call kawan aku masa sekolah dulu, adlina.

bila dia angkat tu, aku buat-buat cam suara nangis sikit-sikit cam teresak-esak. "ad. tolong aku ad. aku tak tau aku kat mana. tempat ni gelap ad"

ad balas, "sat sat ili. aku tak dengaq!"

teruskan drama, "aku tak tau aku kat mana ad. aku takut. gelap".. suara cam nangis tapi hati aku nak gelak woi!

ad gelabah gila. pastu aku gelak, "HAHAHAHAHAHAHAH!woi! aku saje nak kenakan ko! ko watpe ha?!"

ad balas, "jahat hang ili! aku dah risau dah pukul 1 pagi ni hang kat mana la tadi!".. hahahahahah..

pastu sesembang pillow talk. sorang kat shah alam, sorang kat nilai. kutuk jersi MU, kutuk samir nasri, beli jersi ciplak, RVP dah pandai demand and hoping that RVP wont leave Arsenal.

i love this girl. the one with black tudung. yes, i love myself. haha.

No comments: