on teman :)

Monday, December 14, 2009

apo bas usim neh ?




ye. memang ko sangat tade keje ili sampaikan gamba bas usim pon ko nk upload kt blog. eh. suka hati lah. slalu nmpak bas ni dkat kampus je kan. ahah. mase ni dekat tol simpang pulai, perak. tekojot ceng lepas kuar tol tu ade bas usim kt dpan mate ni hah? kantoi ter-excited pulakkk. nk tgkap pic bas mase tu, x bawak fon pulakkk. eheh. berbekalkan hp sony ericsson mak ceng, dpt jugok la snap. wahahaa. ape kejadah keluar rumah x bawak fon?
pelbagai persoalan bermain di benak pemikiranku.. apakah yang bas USIM lakukan di sini? ayat spm bm a1. ngahaha. mase tu driver adelah mak ceng. kitorang nak g ipoh. ade hal hape entah, kelupaan. 
bas jalan terus, kami terus. lane kanan, kami pun kanan. die pegi kanan, kitorang terus. eh. bas usim pegi mane tuuu. oh. CAMERON HIGHLAND lah tuh!


kuceng : rasenya.. dalam semua ipta, usim je le bentuk kubahhhh. hahah. oh well. universiti sains ISLAM malaysia! phewittt! seaweeeddd!






5 comments:

LIZ; said...

hahaha
rajen btol bas USIM jalan2 ;p

paen chumel 24hr said...

ko rindu usim ye ili...hahaha...

k u c e n g said...

LIZ : a'ah..dr nilai dtg perakkkk.haha.

paen : rindu siottt. pasal aku x dtg LSP mcm ko.hueh2.

nsdahlia said...

pttla xde bas kt usim.

merpatiputih said...

ili,ngah cuti ek??until??sukanya cuti..dgki2