on teman :)

Friday, February 19, 2010

kupu kupu

eh . semalam aku pegi makan dengan family kat kapitan mamak penang neh. aku nampak cam ada kupu-kupu terbang dekat-dekat dengan aku.

korang pernah dengar tak kalau ada kupu-kupu masuk rumah korang maknanya ada orang nak datang meminang? NGUAHAHAHAHAHAHA !!!


kuceng :
=______=

7 comments:

nedd said...

bukan org datang meminanglah!

tetamu nak dtg jerrrr

cZar_iNa said...

hahahaa.dah x lame la tu ili.jemput ak nt tw!!hehe
best2.nk g bidor ,makan nasi minyak~hik3

tqa said...

org nk dtg meminang= mimpi ular rr

pu3_kila said...

hahahaha!

.::annemishi::. said...

hahah...mmpi kna patuk ular kot bru org msuk minang.

k u c e n g said...

walamak. Ngeri siot mimpi orang datang minang sampai patuk patuk. Oh ok ok . Tetamu nak datang lah tu. Tapi datang nak meminang :P

Hilmi said...

mandai je tmbah..org dtg jek..xtaw r nk mlawat ke nk cek bil letrik air ke..tampal paip ke..die ikot saiz kupu2 n rame2 tesebut r.hahaha