on teman :)

Tuesday, February 16, 2010

nak budget traveller

dah macam tin sardin dah weh dalam komuter. geli tau tak gesel-gesel. dah pulak ceng takde tempat nak berpaut. terpaksa ah cover malu berpaut kat sorang akak sebelah ceng. memang padat tahap 1 Malaysia ah. apa kata kalau KTM buat satu gerabak khas untuk perempuan sahaja. wink2!

nasib baik ah kejap je dalam komuter tu. nilai ke bandar tasik selatan je pun. sempat jugak ah amik situasi kat situ. dah penuh pun, diorang tetap jugak nak masuk. push push!

haiya.. manyak pening lorrr naik bus. kl ipoh selalu 3 jam sahaje tapi itu pasai laye cine jadi 5jam setengah lorrr. haiyaaa.. disebabkan wa adelah cine mualaf, wa tanak haiya haiya banyak kali. wa nak cakap  حي على الصلاة...  muehehe.

kuceng :

geli muka berminyak. haiya..



3 comments:

pu3_kila said...

ko suke wat muke kan....hahaha

nedd said...

sesak, padat, mampat, ketat!

Hilmi said...

ntah..ske wt mke